Re: Jakie glosniki do 250-300zl?

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 08:35:35 MET DST

Misiek napisał(a):
> W sklepie polecali mi glosniki Mode Com AV2006 5+1

Dobra rada - do tego sklepu już nie wracaj.
Modecom to jedne z najgorszych głośników, miałem nieprzyjemność
korzystać z AV2000 i większej tragedii jeszcze nie widziałem.
Jakość wykonania poniżej krytyki, dźwięk buczy, trzeszczy, szumi.
Topowy model, phi.
Na szczęście udało się sprzedać, więcej sprzętu audio tego producenta
nie chcę widzieć na oczy.

> a kumpel Creativy P5800.

Jakość wykonania niebo a ziemia w porównaniu do modecom. Przy większej
głośności niestety 'pierdzi' subwoofer, jednak i tak grają bardzo
przyjemnie, o ile lubisz takie zestawy subwooferowe. Wsparcie techniczne
producenta również dużo dużo lepsze (problemy usuwają, a nie jak w
modecom odpowiadają "ten model tak po prostu ma"). Do gier i filmów
wyśmienity wybór jak za tą cenę (ostatnio na Allegro P580 za 169 zł
schodzą). Do muzyki już średnio, ale ciężko znaleźć coś dobrego w takiej
kwocie. Jeśli dysponujesz większymi funduszami (250 zł) to możesz kupić
nieco wyższy model, T5900/T6060. Fronty i centralny są tam już
dwudrożne, dzięki czemu zauważalnie lepiej przetwarzają górne pasmo
częstotliwości.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: