Re: dziwny dysk ???

Autor: <artur.barutowicz_at_wytnitoatsisa.com>
Data: Fri 29 Sep 2006 - 08:22:57 MET DST

"tomaszgebala"
> mam windowsa 98 i dysk 40GB. Do tej pory był podzielony na 4 rowne
> partycje
> po ok. 10 giga.
>
> Teraz chcialem zmienic ilosc partycji do dwoch, ale jak zdjałem
> dotyczczasowe partycje fdiskiem to systam i fdisk pokazuja mi ze owa
> "czterdziestka" ma jedynie 32MB. Chcialem zalozyć 2 partycje po ok. 20GB a
> nie moge tego zrobic.

A nie bawiles sie zworkami? moze wlaczyles ograniczenie do 32GB (40GB dyski
swego czasu czesto to mialy).

Moze plyta pokazuje 32GB ale w windolu bedzie widoczne wszystko
(aktualizacja BIOSu o ile to mozliwe by sie przydala).

Poza tym dlatego sie dzieli na 10GB partycje zeby bylo malo straty
pojemnosci (FAT16).

Podziel dysk na partycje na innym kompie.

Pozdro
ArtB