Re: Alternatywa dla Verbatimów

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 23:59:30 MET DST

> Niestety, jest to możliwe... Pewnie z 90% użytkowników nie robi żadnych
> testów,
> # Pozdrowienia przesyła Atlantis # GG: 1238885

Jakby ci wpadły w łapy płytki BENQ to koniecznie je przetestuj i napisz co o
nich sądzisz. Ja dostałem prezent z zagranicy i wydają mi się dobre. Na wierzchu
puszki mają papier z uwagą w jęz angielskim - "radzimy zwracać uwagę
uzytkownikom nagrywającym pyty DVD na błedy PIE/PIF. Nasze płyty zapewniają
doskonałą jakość w tym wzgledzie". Moze to marketing ale po raz pierwszy
producent pisze tak wyrażnie i wygląda, że się nie boi testów.
Nośnik to DAXAN.
W każdym razie moje stare BENQi które nagrywałem 3 lata temu dają się świetnie
do dziś czytać we wszystkich napędach. W tym w laptopie IBM, DVD Toshiba sprzed
8 lat.
Pozdrawiam serdecznie.