Re: tecra a7, a8 - opinia

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 21:46:23 MET DST

Dnia 9/28/2006 8:37 PM, Użytkownik Stanisław Kępiński napisał:
> witam,
> ponieważ planuję zakup takowego notebooka chciałbym poznać opinie
> użytkowników odnośnie ich konstrukcji. w reklamie piszą o wzmocnionej
> konstrukcji i odpornej na zalanie klawiaturze - jak to ma się do
> rzeczywistości?

Mam A7-111 (+1GB ramu)
Bardzo fajny sprzęt. W sumie mogę mu zarzucić tylko dwie rzeczy:
1. krótki czas pracy na baterii (2h z trudem)
2. recovery cd

ad 1)
2h to jak wszystko przełacze w tryb oszczędny (proc, karta graf) i nic
na nim nie robie. Jak pracuje normalnie (proc i karta graf na full;
podswietlanie min) to na baterii działa godzine.

ad 2)
jakiś kretyn wpadł na pomysł żeby zrobić wygodny "recovery cd" a nie dać
normalną instalke Win. W efekcie instalke trzeba sobie samemu zrobić, no
chyba że komuś nie przeszkadza że przywracania systemu usuwa wszystkie
dane na dysku.

A tak to zdecydowanie polecam ten komputer. Jakośc obudowy OK, matryca
również fajna (mam 1 suba: medal dla tego kto w 5 minut go znajdzie
pomimo faktu że jest prawie na samym środku ;P).
Touchpad jest troche schowany (w przeciwieństwie do tych w f-s) wiec nie
przeszkadza przy pisaniu. Klawiaturze też nie mam nic do zarzucenia.

A z pierdół:
- obudowa nie trzeszczy, nie ma tendencji do rysowania się oraz do smug;
- zawiasy nie skrzypią
- CD troche szumi ale Toshiba daje programik do programowego wyciszenia go
- całośc pracuje bardzo cicho

Imho sprzęt wart swojej ceny.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \