AMD socket AM2: do czego służy Presidio Security? - google oferuje tylko bełkot

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 16:31:07 MET DST

Witam!

Czytałem ostatnio o nowych cechach AM2 vs s939.
Poza DDR2 te nowinki to:
- technika wirtualizacji Pacifica
- Presidio security

Pacifica jest mi zbędna bo nie zamierzam uruchamiać naraz Linuksa i Win bo
wolę je oddzielnie. Na uruchamianie wielu programów (oraz inne
zastosowania) to nie ma wpłytu z tego co wiem. Wygląda na to, że do
domowych zastosowań kompletnie się nie przyda.

Presidio security. Znalazłem tę organizację, (firmę?) oraz inne strony.
Trochę ogólnego bełkotu o bezpieczeństwie itd. Sporo informacji, że procki
AM2 to mają.

Ale nikt nie pisze jakie zyski dla zwykłego użytkownika Presidio daje i co
to jest i jak wygląda w prockach na socket AM2. Czy to szyfrowanie, czy
wbudowany antywirus czy coś innego?

Jak ktoś znalazł stronę gdzie jest "kawa na ławę" a nie tylko bełkot jakie
to fantastyczne i profesjonalne to coś jest.

Zbyszek