Re: Czy mozna laczy pamieci PC2700 i PC3200 ?

Autor: Bober <bober0_at_gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 15:31:32 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> 1) Wygodniej się jednak czyta tekst *z* polskimi znakami...
>
> 2) Tak naprawdę to te magistrale to 100 MHz QDR (Celeron)
> i 200 MHz QDR (Pentium).

> Dobrze by było czy powinna być? ;)

W manualu stoi:
"A CPU with 800MHz FSB requires using a PC3200 DIMM"
czyli jednak musi byc :)

> MODUŁY, nie kości ;)

ok, ja tam słyszałem kości... :)

> Zalecam wymianę na jeden typ, a tak w ogóle to przy okazji
> można się zastanowić nad wymianą na 2 x 512 MiB, bo pamięci
> DDR będą najprawdopodobniej już tylko drożały.

tylko 1GB to juz troche duzo... nie bardzo wiem czym to zapełnic...
chyba tylko 3*Eclipse albo cos w tym stylu :)

A przy okazji, czy ciezko jest samemy wymienic procesor,
tzn fizycznie to zrobic, nigdy nie mialem z tym do czynienia...
Probować samemu czy lepiej isc gdzies zeby wymienili i zaplacic?
Jest cos o czym warto pamietac?

pozdrawiam
Bober