Nootebook do 2600zł

Autor: Darkshadow <Shadow_NOSPAM_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 13:15:53 MET DST

Witam
Szukam notebooka który zastąpi desktopa. Zastosowanie to głównie Internet,
Office i czasami jakiś film. Wymagania to 512 MB ram nagrywarka DVD, matryca
15" lub większa (nie panorama). Fajnie jakby bateria trzymała chociaż z
1,5h, i był WLAN i bluetooth (choć nie wymagane). Notbook raczej rzadko
będzie ruszany z miejsca więc nie musi być odporny na uderzenia :) .
Zastanawiam sie nad jakimś Acerem (ze względu na cenę) bądź Benq ale o tych
ostatnich to mało opinii znalazłem. Wiem że za ta cenę nie kupie nic z
Toshiby lub IBM'a.
Możecie polecić jakieś konkretne modele, bądź serie?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam Darkshadow