Temperatura pracy Durona 1200

Autor: Jarek <jard1972_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 11:29:42 MET DST

Witam !
Kupiłem płytę Asrock KV7M2 z procesorem AMD Duron 1200. BIOS pokazywał
temperaturę rdzenia na poziomie 63 stopni. Czytając w sieci o uzyskiwanych
przez ludność temperaturach - dobrze poniżej 50 stopni - zaniepokoiłem się.
Wymieniłem wentylator na Arctic Cooling Copper Silent 3 (dobry kawał
wentylatora), a sytuacja się nie zmieniła. System działa stabilnie, ale o
podkręceniu nie mam mowy, choć może to byc raczej kwestia ramu - 2 różne
kości SDRAMU, które nie chcą pójść na 133 Mhz.
Czy powinienem się tym niepokoić ? A może podejść z dystansem do wskazań
biosu ? Mam problem ze znalezieniem specyfikacji procesora z danymi
dotyczącymi zalecanej temperatury.

Będę wdzięczny za każde info.

pozdrowienia
Jarek