Komp zamiast video - jaka konfiguracja?

Autor: Krzysiob <krzysiobWYTNIJTO_at_dami.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 11:19:38 MET DST

Ostatnio zepsuło mi się video. Chyba nie warto kupować nowego...
Chcę złożyć zestaw PC tylko do tych celów + ewentualnie Internet.
Nie chcę na nim obrabiać filmów.
Jak ja to widzę:

obudowa - jakaś mini
dysk twardy - min 250MB
(bez nagrywarki - będę nakrywał to co chcę z twardziela na drugi komp - przez
sieć)
karta sieciowa
karta graficzna
karta telewizyjna - czy możliwe jest ustawianie nagrywania z pilota?
ewentualnie karta muzyczna z głośnikami.

Proszę o pomoc zbudowania takiego zestawu (z cenami).
A pytanie zasadnicze czy warto?
Pozdrawiam, Krzysiob