DOM PQI - zasilanie

Autor: Peptulis Amargolis <adres_z_sygnatury_at_interia.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 10:21:44 MET DST

Czesc,

posiadam DOM (Disk On Module) firmy PQI 256 MB. Flash ten byl w
terminalu i nie mial dodatkowego zasilania.

DOM ma zloacze 40-pin. Z dokumentacji wynika, ze ja sa 44-pinowe, to
idzie tez tam zasilania. Po podlaczeniu do kontrolera w kompie (gdzie
jest 40 pinow), flash nie jest wogole rozpoznawalny. A kabelka
przejsciowki zasilania nie mam.

Moje pytanie: czy ktos wie jakie ma oznaczenie ta zlaczka zasilajaca,
co jest na tym DOMie? Potrzebna jest zlaczka ktora ma 2 piny (wchodzi
w DOM). Pewnie bylaby dostepna gotowa przejsciowka 2 piny na 4 piny
(do zasilacza komputerowego). Ale ja potrzebuje do innych celow,
potrzebuje wiek kupic tylko taka zlaczke 2 piny z kawalkiem kabelkow.

Jakby ktos wiedzial to bylbym wdzieczny.