UPS APC i dziwny dzwiek

Autor: Janusz K. <to_at_nie.jest.email>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 09:54:29 MET DST

Witam

Zakupilem UPS'a firmy APC i jestem nieco ........ .
Rzeczony ups wydaje z siebie cichy, ale upierdliwy dzwiek, nie pisk, cos na
podobienstwo swierszcza (zreszta nie jest to ciagly dzwiek - przerywany, tak
z 5 sek. potem 1-2 sek przerwy, i znowu).
Jest to ciche, ale mam cichy komputer i bardzo mi to przeszkadza.
I moje pytanie - czy kwalifikuje sie to do wymiany?
Polakierowanie cewek (co kiedys robilem w moim kompie) nie wchodzi w gre, bo
zrodlem halasu jest maly transformatorek, ktory jest juz zalany (chyba
niedokladnie).

Pozdr.
Janusz