Re: A propos firmowości laptopów

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 09:20:56 MET DST

Osobnik posiadający mail'a prezentacje@op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> Hmm.. A czego się spodziewałeś po napędzie DVD produkcji Lite-On'a? Te
> w notebookach są po prostu jak każde inne. Mają swoją specyfikę - ale
> Samsung (vel Toshiba) albo Lite-On (vel Sony) są czymś czego należy
> generalnie unikać.

czyli kupujac np. nagrywarke benq1640 do laptopa moge oczekiwac takiej
samej jakosci jak w przypadku czytnika do stacjonarnego PC? Nie jest tak,
ze te odmiany laptopowe sa zwyczajnie gorsze?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."
Frank Herbert