Re: Która karta graficzna

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 09:05:41 MET DST

Zbychu napisał(a):
> np.:
> Tych Gigabyte chyba było więcej, ale teraz została tylko 1 aukcja.

No widzisz właśnie dlatego prosiłem o linki.
Te karty absolutnie nie są 256bit tylko 64bit, bo ważna jest szyna
pamięci nie GPU (które było 256bit'owe o ile dobrze pamiętam już od
pierwszych GeForce 2). Dowiedzieć się o tym możesz czytając najmniejsze
literki w opisie. Tak, najmniejszą czcionką napisane są najważniejsze
parametry karty. Nie dziwi Cię to?

> Wolałbym coś nowego.

Przecież nowe 9550 kupisz bez problemu. Ewentualnie drożej - x1300.

> Znalazłem tylko gigabyty.

I dobrze, to były wyśmienite karty.

> Z asusów lub saphire nic nie trafiłem z 9550.

Asus robił bardzo przeciętne (a może i gorzej) karty graficzne, więc nie
wiem czemu się tak przy tym upierasz :)

> Którego polecasz?

http://www.allegro.pl/item127860758.html
Ten wygląda IMHO ciekawiej.
Nie jestem zwolennikiem wypuszczania D-SUB na tasiemce.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: