Re: Ustalenie treći SMS wysłanego z bramki z mojego komputera

Autor: Piotrek <_at_p.lewandowski.link.waw.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 08:53:07 MET DST

Użytkownik "Max" <maksym10@interia.pl> napisał w wiadomości
news:1159347420.090218.155330@i42g2000cwa.googlegroups.com...
       Cześć
Będę niezmiernie wdzięczny za informajcję z jaki sposób mogę
ustalić treść sms-a wysłanego z mojego komputera przez bramke
internetową !!!!!
w histori stron odnajduje bramkę !!!!
Bramka ma zapisany w podpowiedziach numer telefonu na który sms
dotarł!!!
Ja muszę jeszcze ustalic tylko to że treść lub czas się zgadają

a Ty szpiegu!! :)
tego sie nie da zrobic - takie info ma tylko operator
u Ciebie nic nie zostalo