Re: Laserówka

Autor: sander_hater <sander_hater_at_o2.pl>
Data: Thu 28 Sep 2006 - 01:01:22 MET DST

> Zdecydowanie HP. Koszt bębna w OKI może być dla Ciebie zaskoczeniem ;)

Pfff, ja od dluzego czasu uzywam w firmie samsunga 1610 i zeeero problemow, hp
to dla mnie nie jest firma, tylko jakis pierd...ny zart (zdziercy do kwadratu)
Samsung.. w komplecie byl toner, ktory starcza na minimum 3000 kopii, dokupioony
pozniej na 6000.. Reasumujac uzywam od ponad roku, raz zmienialem toner, sredni
przerob firmy 10.000 faktur na rok, zero problemow, wspolpraca z hermesem itp
itd (a HP to syyyyyyf!!! :P )
OKI... to klasa sama w sobie, na swoje drukarki iglowe dawali swego czasu
wieczysta gwarancje, to chyba cos znaczy? Niestety nie wiem, jak sprawuja sie w
kwestii laserowek, nigdy nie mialem stycznosci, za to mam ponad 10 letnia
OKI3321 iglowa, nadal dziala jak marzenie.... Kosztowala kiedys okolo 2000pln,
teraz chyba niewiele mniej :)

Pzdr
zyga