Na co stawiacie ?

Autor: Michał <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 23:49:56 MET DST

Witam

Problem jest taki. Zaczął się wieszać windows (w 99% przy samym końcu
ładowania) - 98 wiadomo trzeba zainstalować od nowa, zrobiłem reinstalke,
nic nie pomogło, komputer się wiesza często, żeby go uruchomić trzeba 3-4
razy reset. Czasami i to nie pomaga komp zdycha i nic się nie dzieje ! -
zdarza się to częściej na ciepłym kompie niż na zimnym po uruchomieniu. To
jest właśnie dziwne. Wciskam power, wiatraczki idą w ruch, jak sie przyłoży
ucho słychać jakby CD-ROM ciągle się włączał i wyłaczał dysk siedzi cicho.
Póbowałem oczywiście po kolei wszystko odłączać ale bez rezultatu, ciągle to
samo tylko wentylki i nic nawet monitor się nie wzbudza - piknięcia żadnego
nie ma ani pikania - cisza. Raz po dłuższym takim "molestowaniu" resetem
rozebraniu odkurzeniu i złożeniu komp wstał ale tak jakby zminiły się
ustawienia w biosie (inny ekran startowy) po za tym wszystko to samo.

Zasilacz Chieftec 302D360
Płyta ASUS (roczna) P4800 - kondensatorki OK
Procek - Celek 1.7 nie pierwszej młodości ale raczej OK
Ram 2 x 256 kongston w dualu
grafika GF3TI Geinward

Komp chodził super stabilnie - ostatnio dostał tego czegoś,właśnie z niego
pisze więc da się go uruchomić, na co stawiacie ??
Temp w normie na 100%.