Re: Nagrywarka LG-GSA4166B i Serwis LG

Autor: to_wytnij <_at_(to_wytnij)o2.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 22:19:55 MET DST

zanies napisał(a):
> Witam,
> Posiadam nagrywarke LG 4166B, jakoze po kilku miesiacach uzytkowania
> dostala zadyszki i przestala losowo rozpoznawac czyste nosniki CD,DVD
> (markowe plytki rowniez) nie mowiac juz o ich poprawnym nagrywaniu
> odeslalem nagrywarke do serwisu LG.
> Po okolo tygodniu dostalem zwrot - ku mojemu zdziwieniu ten sam model z
> adnotacja w gwarancji -> http://zanies.org/gwskn.jpg
> Moje pytanie dotyczy tego czy ten wpis oznacza, ze wedlug serwisu
> przyslalem im sprawna nagrywarke? (wykonali testy i nic nie stwierdzili?).
> [...]
Kiedyś zepsuł mi się monitor LG. Wysłałem go do serwisu i traf chciał,
że pojechał do Centralnego - tego samego, co Twoja nagrywarka. Po
tygodniu wrócił, ale... to nie był już mój monitor. Podmienili po prostu
monitory wysyłając je kurierem i mój egzemplarz pojechał do jakiegoś
biura, a ja dostałem monitor z tego właśnie biura. Starszy i zniszczony.
Na szczęście w dokumentach nie mieli już takiego bałaganu jak w samym
serwisie i udało im się odkręcić całą sprawę, tak, że po tygodniu
dostałem już z powrotem swój egzemplarz. Niestety... nie został
naprawiony (na monitorze pokazywały się ruchome, wyraźnie widoczne
poziome pasy). Zadzwoniłem do serwisu i tam powiedzieli mi, że "nie mają
czasu wpatrywać się w ledwo widoczne szczegóły" i że według nich monitor
jest sprawny... Szkoda komentować...

--
Pozdrawiam, Maciek
Życzę miłego dnia :)