[LCD] Poszukiwania monitora 17" lub 19"

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 22:08:27 MET DST

Witam.

Dostałem dziś bojowe zadanie: muszę znaleźć monitor 17" lub 19", który
będzie miał porównywalny, lub lepszy obraz od posiadanego przeze mnie
Sony HS74P. Sprzęt w sumie niezbyt nowy, a ja wypadłem nieco z rynku
monitorów i nie mam pojęcia jakie firmy teraz coś podobnego produkują,
a obecne modele Sony odpadają ze względu na bezsensowną podstawkę.
Monitor musi mieć jak najlepsze odwzorowanie kolorów, równe podświetlenie,
w miarę dobrą czerń, jak najmniejsze smużenie... ogólnie ma mieć po
prostu jak najlepszą jakość obrazu. Ma się nadawać do długiej pracy
biurowej, grania, filmów... A, koniecznie z DVI i OSD + jak największe
możliwości regulacji. Mile widziana gładka szyba podobna do matryc
x-black Sony. Niemile widziane głośniki.

Prosiłbym o jakieś sugestie na jakie modele warto teraz zwrócić uwagę.
Przewidywany budżet kupującego to około 1200 na 17", 1600 na 19".
Z góry dziękuję za sugestie. :)

--
Pozdrawiam
  __