Re: Czy to sa subpixele-podpunkty ??

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 21:42:47 MET DST

>Za uszkodzenie pikesla uważa się "ciągle biały" lub "ciągle czarny".
>subpiksel- to ciągle niebieski, czerwony lub zielony ew. kombinacja
>dwóch z nich, ew. brak jednej lub dwóch składowych piksela (czyli
>"niebieski na białym".

Dokladnie tak jest jak mowisz, w zwiazku z czym nie robili mi klopotow
wymienili od reki na nowy tym rezem kupilem gwarancje na pixele
bo producent nie daje :( odrazu sprawdzilem w sklepie, sprawdzalem juz
w domu nowy egzemplarz jest OK i mam jeszcze 7 dni gdyby cos
wyskoczylo. Wiec ogolnie jestem zadowolony, ale na 90% jestem pewien
ze jak bym nie postraszyl ze jak nie wymienia od reki to prosze o
zwrot pieniedzy to by mnie odeslali do serwisu i serwis tez by pewnie
uwzglednil, ale moze nie tak szybko.

Dziekuje ze mnie upewniliscie ze mam o co miec pretensje i dzieki
czemu mam w koncu dobry i w 100% sprawny sprzet.

Pozdrawiam
Miloszek