Nazwa grupy JEST mylaca

Autor: jack <j_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 20:44:43 MET DST

Pewnie nie napisze niczego odkrywczego, ale grupa powinna
 miec w nazwie .sprzet lub cos podobnego. Nie byloby codziennie
tylu odpowiedzi NTG. A kazdy kto ma jakis problem z komputerem
uderza wlasnie tutaj. Bo nazwa grupy wydaje sie odpowiednia -
 kazdy kogo pytalem pomocy z softem szukalby wlasnie tutaj.

A juz na pewno nie na grupach z winnt w nazwie.
"ja nie mam nt, mam xp, a grupy xp nie ma".
I tlumacz takiemu ...

To tak jakby ktos klocil sie, ze na grupie pl.samochody.bmw
ktos porusza temat techniki jazdy. Bo grupa tylko o sprzecie.
Takze ja sie im nie dziwie. A jak wyglada mozliwosc zmiany
nazwy grupy??

Moje 3 grosze.