Radeon 9600 i dwa monitory.

Autor: SAIMON <sq5aag_at_o2.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 20:40:53 MET DST

Witam serdecznie wszystkich kolegów.

Mam pewien problem. Jestem posiadaczem karty Radeon 9600 pro, która
fabrycznie posiada SVGA TVOUT i DVI.

I teraz. Chcę ( mam plan ) podłączyć do tej karty 2 monitory ale tak by na
każdym z nich mieć nie zależny obraz. Chodzi o to by moc uruchomić 2
programy i jeden mieć na jednym monitorze a drugi na drugim. Czy istnieje
taka możliwość? Czy potrzebne są jakieś specjalne sterowniki do tej karty
czy jak? Dodam oczywiście ze w menu istnieje możliwość wyboru primary i
secondary monitor, ale czy da się 2 jednocześnie i to żeby było na nich, co
innego oto jest pytanie.

Pozdrawiam serdecznie grupowiczów

.