hp 690c problem

Autor: Łukasz <lbrWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 20:23:18 MET DST

Mam następujący problem. Drukarka nie drukuje tylko "zawiesza się" , pobiera
tylko część kartki tak jakby miała zaczynać drukowanie. Nie wiem czy to jest
wina kabla czy po prostu elektronika siadła. Test łączności jest ok. Po
ponownym włączeniu drukarki kontrolka wznowienia przestaje migać ale gdy znowu
chcę drukować to kontrolka znowu miga.
Przeinstalowałem sterowniki i bez zmiany. Dziwne bo jeszcze dzisiaj działała.