Re: Laptop: Acer czy Aristo?

Autor: Silver Ghost <silver_ghost_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 19:21:50 MET DST

On 27 Sep 2006 02:30:54 -0700, PorkOne@gmail.com wrote:

>Czepie sie, co znaczy sztywna cegla? ;)

Bo to taka sztywna cegla z zaokraglonymi rogami :). Idzie o to ze sam
komputer jest dos sztywny, jak go przenosisz to sie nie gnie, a sa
takie co az trzeszcza :) patrz Smart 200 - sprzed 2 lat. A cegla....
bo takie to duze i troszke wazy :). Chociaz racja.... cegla to
bardziej pasuje do Vision 17x i 27x.

>Doszedl jeszcze jeden do wyboru:
>http://www.afgcomputers.pl/asus-a3hf5a009-cm42051260dvdrw-p-4567.html

Nie mam doswiadczenia z Asusami, wiec sie nie wypowiem.

Pozdrawiam

--
Silver Ghost
// Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie