Użytkownik "Miloszek" <miloszek82@interia.pl> napisał w wiadomości
news:vh9kh2917s74sk29n1tm69q3u33n9je44u@4ax.com...
> >a kupiłeś w "normalnym" sklepie czy w internetowym??
>
> Nigdzie nie bylo tego modelu monitora u mnie w miescie
> wiec kupilem w internetowym, ale to normalny komputerowy w Warszawie
> i moge tam pojechac osobiscie tylko chce miec pewnosc ze nie wymysla
> czekos ze wada jest zamala, zeby odezlac mnie z kwitkiem :(
Przy zakupie zdalnym mozesz w przeciagu 10 dni roboczych bez podanaia przyczyn
zwrocic sprzet.
Podstawa:prawo konsumenckie
dostarczasz jednak na swoj koszt, oddaja cenę sprzetu, zobacz w regulaminie
sklepu.
P.
Received on Wed Sep 27 18:10:09 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 Sep 2006 - 18:51:31 MET DST