Re: Hard Drive Selector / Hard Drive Switch

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 17:11:34 MET DST

[stfn] napisał(a):
> Bardzo potrzebuję przełącznika dysków twardych - tak, żeby na raz mógł
> działać tylko jeden (z przynajmniej dwóch) i żeby nie było do tego
> konieczne użycie kieszeni.
> Chodzi mi o sprzęt typu:
> http://tinylink.com/?v5j155MpDz
>
> Czy ktoś widział coś takiego w sprzedaży gdzieś poza Stanami?
> Może ktoś wie, gdzie można kupić zamiast tego coś o podobnej
> funkcjonalności?

Fajne urządzenie, nawet o czymś takim nie słyszałem:-) W języku polskim
znalazłem tylko jedną wzmiankę o czymś takim: http://twojepc.pl/news942.html

Napisz parę maili do tych wszystkich firm, które bawią się w handel
podzespołami PC.Większość tak trąbi o tym, co to oni nie zrobią dla
klienta:) Niech Ci sprowadzą takie cuś;-)

Tomaszek