Problem z karta graficzna RADEON 9200

Autor: Helena <prosze_o_odpowiedz_at_na.grupie>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 16:40:18 MET DST

ATI RADEON 9200 64 MB 128bit HIS Excalibur.
Problem jest nastepujacy:
Komputer do tej pory chodził bez problemu, aż dziś nagle się wyłączył
monitor, a po restarcie płyta zaczęła sygnalizować brak karty. Tak więc
pierwsza operacja - wyjąć kartę, obejrzeć czy nic nie wypalone (wszystko
ok), przedmuchać, włożyć, odpalić - działa. Ale... w momencie uruchamiania
systemu monitor znowu sie wylacza... A więc wchodze w tryb awaryjny, usuwam
sterowniki - odpalam w trybie normalnym, działa.
Po zainstalowaniu na nowo sterownikow do karty, znów monitor gaśnie
(przechodzi w standby), w trybie awaryjnym dziala ok, w normalnym jeśli się
wyłączy/odinstaluje sterowniki, również działa. Próbowałem różnych wersji
catalystów. Wychodzi na to że jak tylko karta poczuje swoje sterowniki,
natychmiast wyłącza monitor. Czy ktoś ma pojęcie o co może chodzić?

Ktoś miał podobny problem http://tinyurl.com/j6qo4 i rozwiązał go zmieniajac
AGP Aperture z 64MB na 32 ale u mnie po tej operacji karta wogóle nie chce
wystartować.

Z góry dziekuje za wszelka pomoc.