Re: Lepszy procek na starociu...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 14:45:37 MET DST

> http://miniurl.pl/16831

Cos nie calkiem ten link dziala, ale chyba znalazlem to o czym piszesz.

> i teraz są dwa podobne modele VIA Apollo PLE133 (VT82C686A/B) (VT8601)
ale
> mozliwosc od 300mhz do 1000mhz
>
> i druga - te same oznaczenie ale juz bez limitu
>
> i teraz nie wiem w koncu...

W tej chwili masz tam Celerona 700, czyli 10,5 * 66.
Wiemy wiec, ze plyta rozpoznaje mnozniki przynajmniej
do 10,5 oraz magistrale 66, 100 i 133.

10,5 * 133 = 1,4 GHz ale najwyzszy P3 na jadrze
Coppermine to 1,13.

Mysle, ze (choc to naciagana teoria) mozesz zaryzykowac
z dowolnym P3 Coppermine. :)

Jesli nie chcesz wyrzucac posiadanej juz pamieci
- upewnij sie ze moduly moga pracowac z magistrala 133.

Jesli nie, i beda to tylko 100 MHz, to poszukaj P3
przeznaczonego tez do pracy z tym FSB. Na Allegro na
przyklad sa zazwyczaj drozsze od tych pod 133

Jesli masz pamieci 66 MHz, to niestety bedziesz
zmuszony do ich wymiany.

Aha - ta plyta ma w ogole AGP? Bo rysunek w manualu
pokazywal tylko 2 x PCI...

Bardzo ciezko o szybka karte graficzna pod PCI. A kiedy
juz ja znajdziesz moze sie okazac, ze kosztuje 3x tyle co jej
wersja pod AGP.

Pozdrawiam,
Vituniu.