Jak zaczac podkrecanie??

Autor: Pan Samochodzik <megamail_at_tlen.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 13:58:50 MET DST

Witam, prosilbym o szybkie wprowadzenie do podkrecania. Chyba tylko
procka i grafiki.
Mam taki zestawik:
Asus M2N-E
athlon 64 3500+
geforce 7300 GT 256/128 zalman

Prosze tak szybko i zwiezle, jakie programiki najlepsze do krecenia,
jakie sterowniki do tej karty itp!!
A jak to jest z windowsem 64-biotwym ?? Gry beda lepiej chodzic??
I mam jeszcze taki problem, jezeli minimalizuje gre przy uzyciu np q3
minimizer, to pulpit mam strasznie jasny. Jak to naprawic ?? Aha i
jeszcze jak wlaczam gre to mi odswierzanie spada...
Z gory dzieki !!!