Re: jaki laptop

Autor: mac <m_a_c_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 10:22:31 MET DST

Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał(a):

> Po pierwsze, włącz MIME (http://www.grush.one.pl/mime/), bo
> wysyłasz krzaki zamiast polskich znaków.
>
> Po drugie, nikt nie produkuje laptopów od dawna ;) Komputery
> przenośne to "notebooki". Albo, ponieważ jesteśmy w Polsce,
> właśnie "komputery przenośne"...
>
> Po trzecie, chyba żadna. Kiedyś było wiadomo, że IBM, Dell,
> HP czy Toshiba to komputery nie do zdarcia. A dzisiaj? IBMa
> produkują i *projektują* Chińczycy (z IBMa została tylko
> marka i znaczek), HP produkuje jedne z tańszych komputerów,
> a Dell ma problemy z bylejakością, głównie obsługi klientów.

> [...]

Tez od kilku dni probuje wybrac dla siebie cos dobrego, nie dysponuje niestety
duza gotowka.
Znalazlem cos takiego, narazie to moj numer pierwszy

http://fujitsu-siemens.e-factory.pl/pricelist/item.aspx?PID=C4004562

Nie wiem tylko jaki rzeczywisty wplyw na wydajnosc ma czestotliwosc szyny FSB
tutaj jest 400. Czy lepszy bylby notebook z proc celeron i szyna 533?