Re: Kiedy najlepiej kupić nowy komputer?

Autor: Bernard <bernard_at_earth.net>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 09:23:21 MET DST

Łazi wrote:
> Witam.
> Chciałbym kupić nowy komputer. I mam takie pytanie. Kiedy najlepiej
> kupić komputer? Czy warto teraz czy lepiej jakis czas poczekać?
> Słyszałem ze teraz strasznie drozeje ram. A w lutym ma wszystko mniej
> wiecej spadać. Czy to prawda? I czy warto czekać do lutego?

Nowy komputer zawsze warto kupić za dwa - trzy miesiące. Wtedy będzie
taniej. Odpowiedź ta nie zależy od czasu, kiedy zadaje się pytanie (no
może za wyjątkiem końca roku - od października do grudnia nie należy
kupować).
Czyli - należy czekać i nie kupować. Wcale nie kupować, bo za jakiś czas
komputery napewno będą lepsze i tańsze.