Re: Czy to sa subpixele-podpunkty ??

Autor: Miloszek <miloszek82_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 09:00:39 MET DST

>1) Wygodniej się jednak czyta tekst z polskimi znakami...

Sorki, ale narazie nie mialem czasu poustawiac programu,
a niechce zeby byly krzaki ;)

>2) Możliwe, ale tak "na maila" to Ci nikt tego nie potwierdzi ;)

Rozumiem, bo sprawa jest taka ze mam jeszcze 2 dni zeby poprostu
zwrocic monitor do sklepu i normalnie bym tak zrobil i juz, ale bralem
FaktureVat ktora nie zabardzo moge zwrocic :(
Chce zeby sklep poszedl mi na reke i bez zwracania FV wymienil
monitor, ale odpisuja mi ze wymienia od reki jak ilosc uszkodzonych
przekracza normy...te 2 Bad to jak pisalem malo, gdyby te widziane
tylko na czarnym tle to byly subpixele to nie robili by mi laski....

Czy w zaiazku z tym ze ciezko jest powiedziec te swiecacy pixele na
czarnym tle tylko, to moze byc cos innego niz uszkodzony subpixel ??

Pozdrawiam