Która karta graficzna

Autor: Zbychu <grupy.dyskusyjne._at_.wp.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 08:28:40 MET DST

Witam
Mocno zastanawiam się nad wymianą grafiki. Podstawą jest żeby miała pasywne
chłodzenie. Znalazłem dwie które zwróciły moją uwagę i są na AGP:
1. GIGABYTE GF6200 256Bit 128MB
2. ASUS GF 6200 256Bit 128MB

Pierwsza z nich ma lepszą możliwość połączenia z TV (S-Video) ale tylko
złącze DVI do monitora. Ze swoim CTR musiałbym przez przejciówkę a nie wiem
co to i z czym się je oraz ilę stracę na jakości.

Druga posiada co prawda wyjścia DVI i D-SUB ale za to tylko na TV tylko
Composite.

Którą byście polecili?

Dodam jeszcze że nie grywam.

Pozdrawiam