Re: AquaMark3 LEADTEK 7600 GT 256MB 7600GT AGP

Autor: .. <azishgan_at_interia.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 08:27:56 MET DST

Użytkownik "MadMan" <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał w wiadomości
news:p3zj8itm0qls$.166qttascj1ax$.dlg@40tude.net...

> Ja z moją też tak zrobiłem, to piszczeć zaczęła w taki sposób, że od
> razu wyłączyłem komputer pstryczkiem na zasilaczu (GF7800GS ma wbudowany
> piszczek - zasadniczo stwierdziłem że piszczy przy włączeniu bez
> zasilania i przy wyłączaniu z prądu, może przy przegrzaniu też ale nie
> wiem).

no to ja tez sie pochwalę ze w moim GF6800 wprzy pierwszym podłączeniu
włozyłem dodatkowe zasilanie do karty przez molexa ODWROTNIE!!! tzn tam
gdzie miało być +5 było +12 a tam gdzie +12 było +5.

hehe mimo wbudowanego piszczka nic nie piszczało i co dziwne zanim sie
zorientowałem karta przeszła bez problemów 3d marki :)