Re: Lepszy procek na starociu...

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 08:19:31 MET DST

> Witam,
> mój kumpel ma starego złoma płyta główna z chipsetem Via vt82c693a wiem
że
> ma AGP x2, oczywiscie nie ma do niej instrukcji.Teraz chodzi na niej
celeron
> 700mhz i gf2mx400 32MB. Mam następujące pytanie czy da radę zamontować
na
> niej Celerona 1200mhz 256kb cache Taulatin? Aha i nie jestem do konca
pewny
> czy obsługuje 133 SDRAM, moze ktos ma podobny "sprzęt" i jest w stanie
> pomóć?

Moze jakas wrozka...
Byloby milo, jakbys powiedzial co to za plyta glowna.

Tymczasem - to jest Apollo 133 pro - pierwszy zdaje sie
chipset z magistrala 133 mhz, ale Tualatina raczej tam
nie wcisniesz.

Chyba, ze przez jakas przejsciowke. Ewentualnie
adapter Slot1 - FCPGA2... Zalezy od tego co to za plyta...

Za to mozesz sprobowac z jakims P3 Coppermine.
W okolicach 700 MHz sa teraz tanie.
Moze byc taki z magistrala 133, czemu nie.

Pozdrawiam,
Vituniu.