Re: Kiedy najlepiej kupić nowy komputer?

Autor: Tofifik <kino-ekoton_at_wp_wszystko.to.sciema_.pl>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 00:40:51 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:efbnhi$cvt$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałbym kupić nowy komputer. I mam takie pytanie. Kiedy najlepiej
> kupić komputer? Czy warto teraz czy lepiej jakis czas poczekać?
> Słyszałem ze teraz strasznie drozeje ram. A w lutym ma wszystko mniej
> wiecej spadać. Czy to prawda? I czy warto czekać do lutego?
> ========
>
> Kup wtedy kiedy potrzebujesz.
> Finansowo to się nigdy nie opłaca, bo za pół roku twój komputer się
> zestarzeje już trochę a w tej samej cenie będą nowsze, lepsze komponenty.
> Czekać możesz w nieskończoność.
> S.

wystepuja roznice cen i zasadniczo w lutym (wyprzedarz poswiateczna)
wychodzi taniej, ale roznie bywa. Ram to juz od dlugiego czasu skacze i to
naweto o 100zl w niewielkim przedziale czasu. Przed swietami czasami mozna
zweszyc jakies promocje, ale do teog wszystkiego trzeba sledzic cenniki
kilku firm. A co do spadku wartosci to najbardziej traci karta graficzna (w
rok nawet o 700zl). Najlepiej dlatego kupowac nie naljepszy sprzet na rynku
tylko ciut gorszy bo na szybkosci nie traci sie tyle co na wartosci.