Re: Wybór dysku twardego

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Wed 27 Sep 2006 - 00:04:22 MET DST

"Michal Kawecki" nr6cfe.kk3.ln@kwinto.prv

> Nie wiem kiedy, musiałbym grzebać w dokumentacji. W każdym razie według
> http://www.seagate.com/support_ps/service/index.html nie są one już objęte
> gwarancją.

To miałeś pecha. Moje pracują i nie psują się. Jeden ma ponad trzy
lata a drugi prawie pięć. :) No i ten pięcioletni przez około rok
z tych pięciu nie pracował. Poza tym oba pracują niemal stale. :)

Na dodatek bardzo często nie tylko się kręcą, ale i głowice w nich
stale ,,łomoczą''. :)

Jedynie jeden z trzech wiatraków stał się nieco głośniejszy niż był,
a kręcą się stale od kilku lat na 5 woltach. :)

E.