Re: Win98 i zewnetrzny dysk na USB

Autor: Atlantis <marekw1986NOSPAM_at_wp.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 22:41:07 MET DST

Tomaszek napisał(a):

> No, zwłaszcza o tej polityce ma świadczyć Windows Vista:-) W systemach
> M$ jest coraz więcej $.Tak na chwilkę od tematu: ludzie, po kiego oni tą
> Vistę robią? Jak sobie będę chciał kupić choinkę kolorową i ładną to
> sobie na bazar pójdę i nie wydam xxx zł tylko xx zł.

A ja właśnie postawiłem sobie Debiana Sarge na Cyrixie 6x86 z 64 MB RAMu
na Window Makerze śmiga zwyczajnie. :) I tak komp trochę za stary, żeby
uciągnąć np. przeglądarkę spełniającą wszelkie dzisiejsze standardy, ale
już chociażby fakt, że Linuks, współczesny Linuks, spełniający
współczesne standardy bezpieczeństwa i obsługiwanego sprzętu da się na
nim postawić jest bardzo wymowny. Ktoś chce wodotrysków - isntaluje KDE,
ktoś chce lżejsze okienka - ma XFce. Ktoś chce naprawdę lekkie okienka
bo szkoda cennych zasobów? Bierze Fluxboxa, WindowMakera, IceWM itp., a
system ciągle ten sam... :)

A co robi MS??? VISTA, która na nowych PIV z 1GB RAMu ledwie ciągnie
GUI... Byle tak dalej, sami sobie gałąź na której siedzą podcinają.
Linux jest coraz bardziej user friendly i coraz bardziej przydatny do
domowych/biurowych zastosowań. :)

# /George Orwell - Rok 1984/