Re: Laptop: Acer czy Aristo?

Autor: Gil <gilboaWYTNIJTO_at_onet.eu>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 22:21:13 MET DST

Wg. mnie taki laptop jak Acer czy Aristo mozna kupować w przypadku jak bedzie
się go używać jako desktop i jak za tą samą cenę dostaniemy wyższą wydajność niż
w innych laptopach. Np szybka karta graficzna ze swoja pamięcią. Więcej pamięci
niż u konkurentów. Ja mam takiego laptopa - Acera i się na nim nie zawiodłem.
Acer ma niezłe LCD w notebookach. Tzn dość wytrzymałe. Ja co prawda nosze
swojego w torbie ale pracuję tylko na biurkach.
Pewnie to samo dotyczy Aristo. Jesli jednak notebook traktować tak jak nazwa
wskazuje to IBM seria Thinkpad (nawet Lenovo też) jest nie do zbicia przez
pionki typu HP, czy Asus. O Fujtsu nie wspomnę bo tam zatrzaski się rozwalają i
też trzeba by go traktować na poziomie Acer-Aristo.
Wg mnie Acer - Aristo - jeden diabeł. Żaden nie nadaje się do pracy "na kolanie"