Re: Laptop: Acer czy Aristo?

Autor: Joanna Pietnoczka <joanna_p2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 20:03:11 MET DST

Laptopom firmy Aristo mówimy stanowcze nie !
Nie wiem jak teraz ale modele Aristo z przed dwóch lat sypały się
bardzo szybko (matryca,zintegrowana karta sieciowa,touchpad ..itd), wg mnie
totalny shit :( , a gwarancja bardzo krótka.
Powyższa opinia powstała na podstawie obserwacji co najmniej kliku notebook'ów
zakupinych przez moją firmę (totalne nieporozumienie).
Z Acerem nie miałem żadnych doświadczeń ale np. nawet kilkuletni HP potrafi
przynieść wiele radości ;-)

Pozdrawiam.