Re: Notebook Fujitsu Siemens - czy pekniecie przy zawiasie jest grozne?

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 19:08:21 MET DST

"Franek" <f@adfsdgfsafgsafgsfagsfg.com> wrote in message
news:efbbf5$2bkq$1@news2.ipartners.pl...

> A jak to teraz wyglada? Nie masz plastiku w tym miejscu? To sie w ogole
> trzyma, czy tylko 1 zawias masz teraz sprawny?
> Czyli powiedzieli Ci, ze nie trzeba wymieniac samego ekranu, tylko te jego
> "obudowe", tak?

Plastik sam usunalem (taki waski pasek przykrywajacy guziki) zeby mi go ten
zablokowany kawalek metalu nie wylamal, wiec troche bebechow jest na
wierzchu (2cm x 20cm). Mam sprawny tylko jeden zawias, ale przynajmniej
dziala.
Tak, ekranu nie wymieniaja tylko cala klapke (metalowa ramka, plastiki itp).
Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu