AquaMark3 LEADTEK 7600 GT 256MB 7600GT AGP

Autor: Necrophile <hallucinogen2_at_pocztaPOCZTA.onet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 18:36:59 MET DST

 Witam. Kupiłem nowa kartę graficzną LEADTEK 7600 GT 256MB 7600GT
560/1400MHz 1.4ns AGP
Chciałem przetestować za pomocą AquaMark3-> Score Measurement i tutaj
porażka! panel LCD wyłącza sie , kontrolka z zielonej zmienia kolor na
pomarańczowy i pomaga jedynie ponowne włączenie zasilania komputera. Dzieje
sie tak zarówno na sterownikach producenta jak i najnowsze ze strony NVIDIA.
Zmieniałem częstotliwość odświeżania w dxdiag ale to nic nie pomaga.
Dlaczego tak sie dzieje i jak temu zaradzić . Windows XP+sp2.

--
Odpowiadając na mój adres @email usuń słowo napisane dużymi literami