AverTv Go na Bt848, problem ze skanowaniem kanałów!

Autor: Ania <ania_k83_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 18:29:23 MET DST

Witam,
Posiadam tuner tv AverTv Go v.1.10 na Bt848, wgrany na Xp ze sterownikami do
win2000 (najnowsze chyba jakie są do tej karty).Poprzednio działał, teraz nie
wyszukuje kanałów.
Mam video standrad na PAL-DK i tak też wyszukuje, przy instalacji próbowałam
już i Poland-1 i 2 i 3. Tv air i tv cable...autoscan i scan.
I nadal nie potrafi mi wyszukać żadnego kanału.
Zaznaczę tylko, że wcześniej chodziło dobrze- nagle pojawiły się problemy,
tracenie sygnału, aż w końcu jego brak, więc postanowiłam przeinstalować.
Sygnał tv mam z UPC-ponieważ nie mam żadnego innego odbiornika tv poza
kompem,nie mam jak sprawdzić ale konsultant tel.UPC powiedział mi, że nie
zgłaszano w moim rejonie żadnych awarii ni prac remontowych.
Antena jak i rozgałęźnik od kabal tv są dokręcone i na swoich meijscach.
Dlaczego więc nie działa?:(
Bardzo serdecznei proszę o pomoc....
Ania.