Re: Poszukuje sprawdzonego router WiFi !!

Autor: Seba <seb_beztego_sob_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 15:42:29 MET DST

> WRT-54G. Analogiczny model WAP-54G v2 (sam AP, bez funkcji
> routera, ale sprzetowo prawie to samo) u mnie sie wiesza pod
> duzym obciazeniem.

A ja mam u siebie od jakiegos tygodnia/dwoch WRT 54 GL i jak na
razie nie mam z nim zadnych problemow. Fakt, iz obsluguje tylko
jeden komp podlaczony kablem + jeden poprzez WiFi, ale nawet
ca?odzienne sciaganie danych (ró?nych) + kilkugodzinna gra w ET nie
wytracila go z rownowagi.

--
Pozdrawiam
Sebastian S.