Re: plyta na 478

Autor: Kurczak <kurczak20_at_gmail.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 15:03:38 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> A jesteś *absolutnie* pewien, że to płyta? Bo równie dobrze
> może być marny zasilacz, słabe chłodzenie, uszkodzony RAM.
> Dopiero w ostateczności np. napuchnięte elektrolity na
> płycie. Robiłeś diagnostykę komputera?

Zasilacz chiftec 360
ram testowany memtestem i w drugim komputerze podobnie jak karta
graficzna i hdd
chlodzenie
http://gral.pl/preview/Gigabyte/GigabyteGH-PCU31-VHLED3DCooler-Ultra_91.php
mysle ze wystarcza proc niepodkrecany

Wizualnie na plycie zadnych uszkodzen nie ma kondensatory wygladaja w
porzadku

--
Pozdrawiam Rafal
/Jak odpowiadasz na priv zmien pl na com/