Re: Co zamiast wbudowanego ALC850?

Autor: <Mich_at_l>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 13:03:27 MET DST

PSYLO napisał(a):

> Nie. To jest normalne, "pełne" Audigy 4, z tym tylko, że bez kolorowego
> pudełka i dodatków. Identycznie sprawa wygląda w przypadku Audigy 2 OEM.

Rozważam zakup tej karty, w zasadzie powstrzymuje mnie jedno: brak
FireWire. Na Allegro jest oferowanych kilka Audigy 2 (niestety używek),
może jednak lepiej iść w tym kierunku? Czytałem trochę dobrych opinii,
zwłaszcza o modelach SB0240 i SB0350.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
SHOUTcast: http://radiomisio.kicks-ass.net:8000/listen.pls