Użytkownik ".." <azishgan@interia.pl> napisał :
> są przesadzone ale LG ma jeden spory PLUS - gwarę na piksle
Potwierdzam. Juz zdazylo mi sie kupic uszkodzony (fabrycznie?) monitor
samsunga (710N) z wypalonymi czterema subpixelami w różnych miejscach
ekranu. Rzecz co prawda nie do pomyslenia, ale co zrobic, gdy towar kupuje
się wysyłkowo i nie ma możliwości pomacania przed zakupem. Za gapowe się
płaci. Niestety nic nie da sie z tym zrobic - gwarancja tego nie obejmuje,
bo szajsung stwierdzil, ze matryca uznawana jest jako uszkodzona dopiero gdy
ma wypalone pełne dwa pixele, albo sześć subpixeli. W przypadku LG gwarancja
obejmuje każdy niesprawny subpixel i łachy LG nie robi i matryce lub cały
monitor wymienia. Z reszta pojdz do jakiegokolwiek serwisu Samsunga i LG, to
Ci powiedza jasno którą firmę wybrać :] i dlaczego.
OT : na samsungu juz sie przejechalem pare razy - najboleśniej po za
monitorem przejechałem się miedzy innymi na obiecywanym od zawsze nowym
oprogramowaniem (firmware) do odtwarzacza DVD/DivX, które nigdy się nie
pojawiło, a stare uniemożliwiało wyświetlanie polskich napisów, pomimo iż
odtwarzacz świetnie się sprzedawał z hasłem, że radzi sobie bez problemu z
ogonkami. Nigdy wiecej tego błedu nie popełnię :)
Co do monitorów LG LCD 19" to tu sie dowiesz conieco :
http://pl.lge.com/proddivergent.do?categoryId=05010202&modelCategoryId=&parentId=050102
Co do warunków gwarancyjnych, to najlepiej pytaj w serwisach tak jak
pisałem, bo dziś nie można nikomu ufać.
pozdro
-- AROReceived on Tue Sep 26 12:35:08 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 26 Sep 2006 - 12:51:31 MET DST