Re: Instalacja systemu w Compaq Armada 1700

Autor: Patryk Antczak <patcom_at_eranet.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 12:29:20 MET DST

Użytkownik "Remek" <remek@stalowka.com> napisał w wiadomości
news:efajku$jvh$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]

F10

> Siedziałem prawie całą noc nad tym Compaq'iem i ...
> ... dalej widzÄ™ tylko czerwone logo.

> Może coś źle robię ?
> ProszÄ™ o pomoc.

Hmm a spróbuj tak
Otwórz (podnieś) klawiaturę, odepnij bateryjkę, wyjmij baterię główną
(wszystko na wyłączonym notebooku), następnie podepnij kabel zasilający i
uruchom notebooka- powinien zacząć sie bootować z FDD lub CD. Potem sprawa
już prosta.. popodpinać bateryjki, złożyć wszydstko do kupy i instalować
system

Pozdrawiam
Patryk