Re: GB a GiB

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:55:22 MET DST

Hurricane4ever wrote:

> Czy ktos z laski swojej moze mi wyjasnic

Moja laska nie zna się na komputerach lecz za to umie robić wiele fajnych
rzeczy. Zejdźmy jednak z mojej laski (tylko na chwilę kochanie) i
zastanówmy się nad pytaniem.

> o co w tym wszystkim chodzi i po co to "i" pomiedzy pozostalymi dwoma
> literami??

Gibibajt. Zwykle jest używany niepoprawny skrót GB. GiB jest używany przez
estetów językowych oraz podczas podrywu aby zaimponować.

Zbyszek