Re: Zasilacz z dużym wiatrakiem ?

Autor: Zbyszek <niematakiegoadresu_at_o2.pl>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 11:39:53 MET DST

SMi wrote:

> Witam,
>
> Jakie firmy prócz Chieftec'a, tagan'a są jeszcze godne polecenia?

Ja kupiłem Modecom MC-350ATX 2.0 PFC z noisekillerem i pasywnym PFC w
listopadzie 2005. Jestem zadowolony. Komputer stabilny, zasilacz ma wtyczkę
sata oraz wtyk atx 24 + 4. 350W mocy, wiatrak 12cm. Po prawie roku
działania wiatrak nadal chodzi bardzo cicho co wzbudza moje wielkie
zdumienie bo zwykle po tym czasie w poprzednich zasilaczach wiatrak zawsze
wył z powodu kurzu i zużycia. Ogólnie bez zastrzeżeń. Więcej wymagań co do
zasilacza nie mam.

Zbyszek