Re: Notebook Fujitsu Siemens - czy pekniecie przy zawiasie jest grozne?

Autor: uC <uC_at_bla.bla>
Data: Tue 26 Sep 2006 - 08:52:18 MET DST

"Franek" <f@adfsdgfsafgsafgsfagsfg.com> wrote in message
news:ef9jrf$1c9i$1@news2.ipartners.pl...
> Kupilem notebooka Fujitsu Siemens, ktory przy jednym zawiasie ma
> pekniecie.
> Jak notebook jest zamkniety, to wylada to tak:
>
> | | ----------| |----------| |
>
> Gdzie ------- to oczywiscie zawiasy, a 3 puste pola to fragmenty obudowy
> matrycy.
> Pekniecie jest widoczne od gory na lewej czesci obudowy matrycy, tuz przy
> zawiasie:
>
> | ++|-----------|
>
> ++ pokazuje jak szerokie jest to pekniecie.
> Szczelina poszerza sie chwilowo podczas zamykania notebooka, kiedy cos sie
> [...]

Mialem podobnie w notbooku Acera (BTW, straszne g....). Obudowa co prawda
nie pekala ale calosc problmu wynikala z coraz bardziej blokujacego sie
zawiasu (o czym nie wiedzialem). W koncu sie zablokowal na dobre a ja w
przyplywie pospiechu zamknalem ekran i zlamalem go. Na szczescie plastiki
sie tylko wybrzuszyly ale mam teraz kadlubka na jednym zawiasie (naprawa to
podobno ~200 zl, ramka z zawiasami i dekiel na ekran do wymiany).

Pzdr.,

--
uC
www.ultracode.eu